بابام میگه  : پسرم دلتنگی یعنی اینکه زودتر به اون چیزی که دلت براش تنگ شده می رسه.

من می گم : واقعاً بابا خدا کنه همونطوری که میگی باشه. 

بابام میگه : انشاءالله که همینه. 

من اشک تو چشام حلقه می زنه. 

بابام میگه : عزیزم من می دونم تو چی می خوای و چی تو دلت می گذره، انشاءالله آخر عاقبت بخیر بشی.....

 

ســـــــــــــلام دلم واسه یه سری از بهترین دوستام تنگ شده 

خدا انشاءالله هر چه زودتر منو بهشون برسونه 

شما هم که می بینید یاری کنید ؛ 

برای من دعا کنید سریع به اونها برسم 

برای اونها یک صلوات بفرستید.

براش یک صلوات بفرستید

براش صلوات بفرستید

براش یک صلوات بفرستید

براش یک صلوات بفرستید

براش یک صلوات بفرستید

براش یک صلوات بفرستید

براش یک صلوات بفرستید

براشون یک صلوات بفرستید

براش یک صلوات بفرستید

براش یک صلوات بفرستید

براش یک صلوات بفرستید

براش یک صلوات بفرستید

براش یک صلوات بفرستید

براش یک صلوات بفرستید

 

 

براش یک صلوات بفرستید

 

براش یک صلوات بفرستید

براش صلوات بفرستید

براش صلوات بفرستید

 

براش صلوات بفرستید

براش صلوات بفرستید

براش صلوات بفرستید

 

و انشاءالله به زودی

مهدی چفیه ها در انتظارند

 

التماس دعا

دوست همه شما

مهدی فدای مهدی(عج)